Alla inlägg under februari 2008

Av Mattias Pettersson - 6 februari 2008 04:37

I Idaho så kommer snart Obama förklaras som segrare. I North Dakota kommer snart Romney förklaras som vinnare.

Men det vi väntar på är såklart Californien. Hur väl ha Oprah påverkat rösterna, kommer Clintons övertag bland Latinos avgöra?

Av Mattias Pettersson - 6 februari 2008 04:30

Obama slår tillbaks och vinner Minnesota, Conneticut, Kansas och North Dakota enligt CNN
Huckabee vinner Alabama som jag sa

Haft problem att komma in på min blogg och det har varit irriterande. Huckabee kallar förövrigt Romney för en gnällare, efter Huckabees kohandel med Mccain i West Virginia. Rätt skoj :)

Nu talar Mitt, han talar om att han fortfarande är kvar. Det känns som ett "förlorartal"

Av Mattias Pettersson - 6 februari 2008 03:59

Romney förutspådd som vinnare. Oväntat :)

Av Mattias Pettersson - 6 februari 2008 03:58

Det kommer bli tajt mellan alla tre men jag förutspår Huckabee som vinnar med 10000 rösters marginal.
 Vinnare av Georgia

Av Mattias Pettersson - 6 februari 2008 03:47

Mccain Romney
kommer att knappa in på Huckabee i Georgia. Romney går bäst i Fulton vilket ger honom lite hopp. Men frågan är om han ligger för långt efter?
Kanske har Mccain en lite större chans att komma ikapp. Georgia fortfarande to close to call.

Clinton tar hem New Jersey (vilket jag tidigare gått ut med)

Av Mattias Pettersson - 6 februari 2008 03:45

Clinton tar hem Massachusetts vilket nästan är en skräll. Viktig seger för henne trots att Kerry och Kennedy stödde Obama och även guvernören. Stor vinst!

Av Mattias Pettersson - 6 februari 2008 03:39

Mccain har kopplat greppet och verkar ta hem största och tredje största städerna Knoxville och Nashville. Går han bra även i Memphis, så kan jag nog gå ut med honom som vinnare.

Snart så stänger vallokalerna i Utah, ska vi våga tippa Mitt?

Av Mattias Pettersson - 6 februari 2008 03:29

I Tennessee så är det massa tornardos i sydvästra Tennesee. Detta gör att folk kanske inte röstade lika mycket i Memphis.
Vikigaste countys i Tennessee
1. Davidson - Nashville
2. Shelby - Memphis
3. Knox - Knoxville
4. Hamilton - Chattanooga
5. Montgomery - Clarksville

Vinner Alabama som jag sa

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards