Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Mattias Pettersson - 8 februari 2008 22:05

Det är lustigt det här att när man har ingenting att göra är man som mest upptagen. Den här veckan har jag varit uppslukad i något slags trött håglöst tillstånd. Ingenting går riktigt som det ska, även fast jag har massa saker som jag borde göra så får jag ingenting gjort. Ingenting som i verkligen ingenting jag hittar inte på något roligt heller. På fotbollsträningarna känner jag mig slö och relativt dålig. I skolan så gör jag det som jag måste göra så att det inte blir pinsamt (lektionsplaneringar och sånt) men låter bli att göra längre arbeten.

Just nu känner jag mig rätt less på vardagen och skulle nästan behöva en nystart eller ett mål och stanna upp så här mitt i mörkret. Jag vet inte vad det är men kanske är det baksmällan efter Gia som kommer nu.
Jag vill inte vara ensam men vill ändå vara fri. Men jag skulle verkligen vilj ha någon att älska som också älskar mig tillbaka. Mer kärlek till mig!

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards