Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Mattias Pettersson - 17 februari 2008 19:44

Ett kilo mjöl?

Av Mattias Pettersson - 17 februari 2008 17:22


Efter att ha följt skidskytte-VM en del framför tv:n kommer här en del reflektioner:

*Kalle Grenemark expertkommentatorn har en röst som verkligen går ut genom teverutan.

*Mattias Nilsson är den sista person som man skulle vilja ha sitt jaktlag.

*Magdalena Neuner skulle åka ifrån alla svenskorna bakbunden.

*Anna-Carin Olofsson borde ha knipit ihop benen.

*Sofia Domeij vill verkligen träffa med skotten med tanke på att hon stannar på skjutvallen nån minut längre än alla andra.

*Björn Ferry är en skön kille.

*Wolfgang Pichler fick inte tillräckligt med tvtid

*Sverige var ju inte sådär jätteduktiga direkt.

Av Mattias Pettersson - 17 februari 2008 14:21

Okej, viktigaste nyheten först, Linus har börjat blogga igen. För er som inte följde Linus blogg från Island så kan jag säga att han skriver mycket intressanta kåserier. Han är inte riktigt samma ordkonstnär som Joel, men betydligt bättre än mig och skriver mest troligt oftare än Joel, som bara jobbar hela tiden.

Sedan kan jag säga att mitt vad när det gäller att Carola ska vinna melodifestiveln tar jag tillbaka. Tala om praktfiasko, här var jag helt klart ute. Atropå ute, familjen var ute och åt igårpå invito. Andreas fyllde 22 år, grattis till honom! Han fick lagavgiften till GUIF betald som present av mig (han har gnällt över hur fattig han är). Atropå GUIF spelade vi match igår och vann futzalserien (8-2 mot Obbola FK). Jag gjorde två mål och en assist och hade +4 i plus/minusstatistiken (näst bäst efter våran målvakt). Min inomhusstatistik slutar på 9 matcher, 5 mål och 6 assist. Linus Johansson var poängbäst (i sin comeback) på 4 assist.

Atropå assist, nu passar jag över till Linus blogg som jag tycker ni ska läsa.
http://montaana.bloggagratis.se

Den här länken är också rätt skön (Christer Sjögren-fan):
www.youtube.com/watch?v=31VmmXoxGlY

 

           
 

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards