Alla inlägg under mars 2008

Av Mattias Pettersson - 28 mars 2008 00:59

Skägget hade en intressant tes idag när jag visade han spraydate. Tjejer som tar kort på sig själva snett uppifrån är oftast tjocka. Detta eftersom de då framhäver sina ofta stora bröst och inte visar deras stora kroppar. Jag gjorde en studie och detta var de första bilderna på spraydate som jag hittade tagna ur det perspektivet. Så vad anser ni, stämmer tesen?




Förövrigt så kan man aldrig veta vars ens bilder hamnar när de väl är ute på internet. Moahahaha!

Förövrigt, besökarantalet som jag hade på min blogg på min födelsedag var det lägsta sen 26:e Januari

Av Mattias Pettersson - 26 mars 2008 00:03

Imorgon har jag tid på gå och löpkliniken. De kommer säkert att försöka kränga något dyrt till mig. Men jag köper det nog säkert, vill verkligen inte missa fotbollssäsongen.

I övrigt har jag ledsnat på att plugga inför tentan. Jag har bokat in lite fika imorgon istället. Det blir nog väldigt trevligt :)

Jag känner ju att det här med fasta tillståndets fysik, det kan ju jag!

Av Mattias Pettersson - 25 mars 2008 01:05

Ajajaj jag har ont i min häl. Skadade den på något konstigt sätt på matchen idag. Vi förlorade med 2-0 mot Teg men jag tror att vi kan vinna båda matcherna mot dom iserien. Vi kommer bli farliga.

Eric gjorde en lovande debut i mål också...

Av Mattias Pettersson - 24 mars 2008 15:55

Skulle ni känna Jackys mamma skulle ni kunna förstå varför det skulle vara jobbigt och berätta.

Och ja kanske är det smutshunden som jag saknar i mitt liv. Det händer onekligen mer saker när han är här omkring. T.ex är det ingen annan som taggar på att spela sällskapsspel.

Idag mår jag lite bättre faktiskt :)

Förövrigt kul att få tips å råd och kommentarer från många olika och t.o.m nya personer :)

Av Mattias Pettersson - 23 mars 2008 22:54

Har kommit på motivet bakom mitt senaste flickvänssug. Jag känner mig uttråkad just nu och det känns som jag lider av en mindre depression. Jag känner ganska stor apati just nu, ingenting är riktigt roligt och jag har inte något mål att se fram emot. Dagarna är desamma stiger upp tidigt pluggar fysik är väldigt trött på kvällen slötittar på teve.

Istället för slötittande på teve så skulle jag vilja slötitta på min flickvän. Mormor sa idag atropå min katostrofala kortspelsomgång, "du har ju iaf tur i kärlek". Jag svarade hmpf, kanske skulle man ta och berätta att jag och Jacky inte är ihop. Men hon ville ju hålla det hemligt.

Imorgon är det första fotbollsmatchen utomhus, jag är i sådär form. På sådana 90-minutersmatcher händer det ofta att jag tänker på döden.

Av Mattias Pettersson - 23 mars 2008 08:19

Mycket riktigt så somnade jag också framför teven ca: 20.30 och vaknade nu. Jag är hungrig, missade middag igår. Det får bli rejäl frukost sen till universitetet för att plugga vidare

Av Mattias Pettersson - 22 mars 2008 18:46

Dagar som denna då man varit på Universitetet från 9 till 18 och kommer hem trött, såna dagar så längtar man efter en flickvän.

Ett andningshål att komma hem till en nätt kyss sedan ligga och kramas till John Blund omfamnar en i sin magiska drömska värld.

En flickvän som ger än den där extraenergin när det behövs som mest.

Tyvärr tror jag inte det fungerar så ofta så. Flickvännen är väl säkert mest bara i vägen och stör. På andra sidan är gräset alltid grönare som det heter. Men det verkar ju mest bara va brungrått överallt.

Tänk ändå om man kunde bli kär, lite svårt då man träffar typ en tjej i månaden. Det här får jag ta tag i banne mig!

Jag är trött!

Av Mattias Pettersson - 21 mars 2008 03:03

Vi drog ändå hem 9700 poäng :-)

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards