Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Mattias Pettersson - 8 mars 2008 17:40

Jag sov på Sofiehem i natt och detta ledde till förvirring som skapade spekulationer. Pappa ringde till Språkgränd och frågade om jag var där, vilket jag inte var. Självklart spekulerade språkgrändarna om vart jag hållit hus. Páll som har gratis sms (det märks) skickade två sms:

Sms1: Var sov du i natt?
Sms2: Knullat?

Jag har inte gratis sms så jag svarade inte

Av Mattias Pettersson - 8 mars 2008 14:05

Måste skriva några fler rader om mellanstadiediscot. En riktigt kul festidé men det var bara några få som hade klockren klädsel. Jag själv hade en randig tröja/skjorta och mittbena. Jag tycker jag såg ut ungefär som Andreas Axelsson (känd från Malexandermorden).

NYHETER-05s07-andreas-112_368
Andreas Axelsson
Det skönaste var ändå energin på dansgolvet. Inget var ute efter att försöka se snygg ut eller dansa snygg. Utan alla dansade fult men med massor av glädje till gamla nostalgiska låtar.

Jag träffade några av mina vänner vilket var kul. Där fans Maggan, Superwoman, Strejknovskij och Kling förstås. Framför allt Strejknovskij delade med sig av lite skön energi på dansgolvet.

Jag förtärde ingen alkohol på hela kvällen, kanske ska man bli nykterist som Stálin. Man är inte jättepeppad på alkohol efter dokumentären om farligaste droger :)

Minns ni förresten den här gamla dängan? 

Av Mattias Pettersson - 8 mars 2008 03:30

Var på mellanstadiedisco hos Kling ikväll, det var ritkigt roligt. Nu är jag dock sviningt trött så jag berättar mer om min kväll imorgon.

Hur som helst intföll sig kvällens mest tryckta stämning när en kille hällde en öl över en tjej.

När vi lekte sanning och konka svarade en tjej att hon var kär i Pascal. Yrkesskadad som jag är kom jag på mig själv tänka, henne får han säkert trycka.....

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards