Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Mattias Pettersson - 1 mars 2008 19:29

Jag hälsar vår nya landshövding Chris Heister (moderat) välkommen, hoppas du ska trivas. Moahahahaha!

chris_heister003__468.jpg

Av Mattias Pettersson - 1 mars 2008 17:57

Okej min drive mot 1000 besökare med hjälp av en porrigare image verkar gå åt helvete. Kanske skrämmer jag bort läsare som inte längre känner igen sig och blir rädda och flyr. Inga inlägg kommenteras heller vilket gör att jag kan börja betrakta bloggen som en dagbok snarare än ett offentligt forum.

Idag gick jag, läkarn och Lattén en promenad till läkarens villa. Där lagade vi pyttipanna, ägg och rostat bröd. Sen spelade vi lite singstar. Jag och Lattén skrattade gott åt att vi drog in cool på raderna under refrängen på winds of change, för det lät verkligen åt helvete. Läkarn lyckades klart bäst under denna singstarssejour.

Senare såg jag på vetenskapens värld där de klassade de farligaste drogerna. Det var inte så jättekul, alkohol kom femma före bland annat amfetamin. Jag som hade tänkt bli full ikväll. Men Lattén skrämdes inte iväg, trots en blöt Fredagkväll så verkar det som att det lutar åt en tvådagars. Läkarn vet jag inte, men imorgon far han iväg på en längre expedition till norra norrlands kustland.

Förövrigt så görs skolarbetet inte av sig självt, hur hårt man än blundar. Det var en tråkig upptäckt. 

Av Mattias Pettersson - 1 mars 2008 01:04

Visst kan vi slå de här besökssiffrorna i Mars? Den numera lite porrigare bloggen siktar mot 1000 unika besökare. Var med du också!

Av Mattias Pettersson - 1 mars 2008 00:01

Håkan Hellström får inviga Mars månad, jag fyller 24 år och det är nu sju år sedan han dök upp i mitt liv.

Nu kör vi!

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards