Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Mattias Pettersson - 2 mars 2008 12:59

Okej jag har kommit fram till att min blogg ska vara det enda som ni behöver. Därför ska jag kombinera det bästa från tre världar. Politiska analyser och klipp, kommer jag ha precis som Eric. Stundtals använda mig utav komik och vackert målande språk som Joel. Samt att jag ska sno smeknamnsidén från Latten. Han hade funderat på det där ett tag men har säkert inget emot att jag snor idén från honom.

Tänker använda mig lite av samma system som Latten, om ni inte kommer ihåg ska jag uppfräscha erat minne lite grann:

Vi har de tre musketörerna på språkgränd:
Jag, Latten och Läkarn
Sen har vi Lillprinsen som också bor här

Vi har Uppsalakollektivet:
Gin, Yang och Smutshunden

Vi har Hagaborna:
Redaktörskan, Maggan, Soffipropp, Stálin och Lénin

Vi har mina bröder och min "halvbror":
Hulken, Jojo och Roddarn

Vi har mina mattekompisar:
Skägget, Elitiskan, Klasse, Iwan, Mah, Hingst no:1 och Frågan

Vi har paret i sydamerika:
Tarzan och Jane 

Vi har Lillprinsens bihang tillika mina vänner och GUIFpolare:
Eric och Mitt

Tvåan och trean i matsalsvm:
Kling och Klang

Av Mattias Pettersson - 2 mars 2008 02:54


Linda Bengtzing och Charlotte Perreli vidare. Vad var det för val? Inte för att jag hört låtarna men, en sjärthaka och en blonderad överspacklad anorexifall till final. Vad har hänt?

God natt!!!

Av Mattias Pettersson - 2 mars 2008 02:40

Okej så här ligger det till. Jag träffade minförsta brud från spraydate och det gick åt helvete. Hon kan ju får kräla och käka maskar resten av sitt liv. När hon krälat så mycket att hon får ont kan hon ju ta smärtstillande och kräla 15 år till. Hon har det säkert trevligt sexandes med den där fyrkantiga killen från Corona.

En annan som var på Corona var Thomas Järvheden han ska visst vara en komiker. Jag frågade om han var rolig även på fritiden, det var han inte. Han kräver cash. Hursomhelst eftersom min dejt övegav mig blev jag tvungen att prata med utlänningar, de var inte lika bra på svenska som jag.

En annan som var på Corona var Latten, jag gav honom en kyss på kinden sen dansade vi loss. Jag har förövrigt upptäckt att jag tror mig vara väldigt mer attraktiv än vad jag egentligen är.

Jag vill inte nöja mig med en tjej som jag inte upp över öronen älskar, men nu ser det fan inte bättre ut.

God natt!!!

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards