Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Mattias Pettersson - 13 februari 2008 19:48

Idag kom våran handledare från universitet och kollade på våra lektioner. Dagen började inte helt bra då jag tagit fel på tiden till Klas lektion. Trodde den började 10.00 men den började 9.40

På min egen lektion så lekte jag med smartboarden och hade en powerpointpresentation. Jag gjorde några fel som att jag råkade lösa upp en uppgift fel som jag upptäckte sen.

Filmen från You tube jag skulle visa tog lite tid att ladda. Jag råkade rita in grafen fel till min medelhastighetsuppgift. Vilket gjorde att min bilhastighet förändrades till 120 km/h på en sträcka 2 km. Min handledare tyckte också att klassen blev lite stimmig, vilket jag kände var lugnt.

Framförallt gick det segt och jag hann inte med allt jag hade tänkt (lät dem anteckna för mkt av powerpointpresentationen). Men jag fick applåd av klassen efteråt iaf som uppmuntran/tröst.

Min styrka ligger nog i min förmåga att ha en kontakt med klassen. Men jag har slutat vara orolig för vad handledaren skla tycka, det får gå som det går jag är lite less just nu. Denna video visade jag klassen.

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards