Alla inlägg den 4 april 2008

Av Mattias Pettersson - 4 april 2008 19:34

Fick ett litet överraskande mail idag. Något har börjat subscribe till mina youtube-filmer. Jag tänkte vem fan vill göra det. Den enda filmen jag har är när jag och Jojo sjunger Celine Dion.

Jag beslutade mig för att undersöka saken närmare. Läsaren som premenurerade hette brittany 45i54, tittade på hennes profil självklart hade hon också en hemsida.

http://www.xxxblackbook.com/?r=lc125581&iu=brittany21


Som vanligt alltså, allting har då alltid någon hake. Det är som okända folk som lägger till en på msn, antingen sysslar de med sex eller bibeln, eller är de helt dum i huvudet.

Pratade med Smuthunden idag atropå att skaffa en hobby:

Mattias: Jag borde skaffa nån hobby där jag träffar tjejer.
Smutshunden: Salsa?
Mattias: Men jag vill ju börja någon där jag framstår i god dagar
Smutshunden: Ja det förstås.

Vad kan man skaffa tro? Syjunta? (Då kan man träffa deras barnbarn), Tränar för damfotbollslag? Teater? Någon kurs i t.ex utländska språk? Anonyma sexmissbrukare? (klyscha!), Någon religös sekt?

Av Mattias Pettersson - 4 april 2008 16:10

En fråga som har gäckat mig och andra i snart ett decenium är frågan om Gins sexappeal och framgång hos damerna. Vi har verkligen vänt på alla stener, undrat om det är att han är väldigt attraktiv eller om det är för att han i princip "tvingar" tjejerna genom tjat. Är det hans berömda sängkammarblick?

Men nu har jag fått ett svar som jag tycker känns som en rimlig förklaring.

Praktikanskan: Det beror nog på att han får tjejerna att känna sig som det allra viktigaste och mest intressanta människan i världen. Även fast de vet att de kan vara ett knep från hans sida så går de på det.

En reflektion är att det utesluter mig från att kunna bli en framtida Casanova. Även om jag lyckas få någon att känna sig viktig kommer den aldrig känna sig viktigaste i världen när hon är omkring mig. Vem som är viktigare? Jag förstås!

En annan som sas ha den egenskapen och attraherade kvinnor är förre amerikanska presidenten Bill Clinton. Han fick 60 % av de kvinnliga rösterna i de amerikanska valen.

Av Mattias Pettersson - 4 april 2008 16:07

Helt plötsligt vet inte om det är p.g.a vårens ankomst så börjar folk få självinsikt.

Páll skriver att han är typisk vanlig svensk som inte sticker ut. (Han skriver även att han är okarismatisk vilket är en lögn)


Frågan erkänner att hans redovisningar på fasta tillståndets fysik var sjukt dåliga, de sämsta han gjort någonsin.


Jag bad honom ranka topp tre dåliga redovisningar. Etta kom den där han hade gjort fel, tvåa kunde han inte säga men det fanns många kandidater sa han.

Av Mattias Pettersson - 4 april 2008 00:39

Jag hade inte tänkt gå på Gardell på Lördag för att jag kände inte riktigt att jag hade råd. Läkarn resonerade detsamma, men helt plötsligt så kommer Toblerone och säger att han bjuder oss på kalaset. Han har tydligen tjänat bra denna månaden

Vilken pärla han är!

Tack även till Roddarn för våfflorna.

Man har ändå bra vänner, det har man.

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards