Alla inlägg den 1 april 2008

Av Mattias Pettersson - 1 april 2008 03:59

Jaha bidde inga tusen besökare, den nya porrigare imagen gick inte hem i de svenska stugorna. Ny månad och ny image alltså, får se om vi kan få tillbaka några läsare.

Intressant artikel förövrigt, gillar flörtknep nummer fyra:
http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2161676.ab


Aprilskämt som är okej:

Ge någon en falsk lott, så att personen tror att den har vunnit tiotusen kronor.
Ställa fram alla klockor en timme så att när folk vaknar tror de att de har försovit sig.
Säga till en kompis att man utvecklat känslor för honom/henne och vill vara mer än bara vänner.


Aprilskämt som inte är okej:
Dom ringde från sjukhuset, mormor har fått en hjärtinfarkt
Jag tycker inte vi ska vara ihop längre
Ställa om väckarklockan tre timmar framåt


Håkan får inleda April månad också!

Av Mattias Pettersson - 1 april 2008 02:14

Påsk alkohol ensam tragik
Hänt lite ditt och datt i mitt liv, börjat ny kurs och har min pappa som lärare och min gamla fysiklärare från gymnasiet som kursare (Inte Roger utan Karin). Detta gör att jag blir lite blygare för jag vill inte verka dum inför min gamla lärarinna.

Sedan tänkte jag kanske starta med någon ny hobby hade jag tänkt. Är det någon som har ett bra förslag? (gärna en social aktivitet).

Till sist bilderna ni har väntat på, mitt rum! Jag är så glad :D


Mitt rum före och efter städning!


Av Mattias Pettersson - 1 april 2008 01:00

Jag har varit dålig på att blogga nu under helgen, det är förstås dåligt gjort av mig. Det har inte riktigt saknats ämnen att skriva om heller.

Här är min helg i korthet.

*Skrev tenta i Torsdags (klarade den med största sannolikhet)
*Städade rummet och tvättade i 15.5 timmar i Fredags (bilder kommer)
*Erkände för familjen att jag är singel
*Spelade internmatch och gjorde snyggt mål (trots hälsmärtor)
*Var ä'r min cykel? Troligtvis borta för evigt.
*Ville skriva arbetsansökan men det blir nog inte av.

Skägget beklagade sig över att bilderna på bloggen var ur fel vinklar. Det ska vara när man fotar sig själv snett uppifrån som gäller. Som tur är har jag mycket intelligenta läsare av min blogg som forstod det.

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards