Alla inlägg den 22 november 2008

Av Mattias Pettersson - 22 november 2008 17:54

Tobias skriver i bloggen: "Pa bussen fran San Pedro tillbaka till Argentina, och nu Salta, hamnade jag bredvid Astrid. Pa bussen over anderna sag jag asnor och lamas!! Vackert, haeftigt landskap !! Bussresan var 9 timmar, en medellang korstracka ! Den har kontinenten ar enorm !!!! Jag och Astrid pratade bara spanska !!!"


Astrid skriver till Tobias på facebook:

Hi crazyboy! where are you?
I'm here in La Rioja,waiting for you!
We're Gonna Have So Much Fun . . . !!!
Kyss, hej då!!! ...Astrid


Detta finner jag anmärkningsvärt. Om nu de talade med varandra på bussen bara på spanska, varför skriver då Astrid till Tobias på engelska?

Antingen så tycker hon att Tobias skulle förstå bättre på engelska eller så har Tobias kanske kryddat på sin berättelse lite grann.

Vad tror ni?

/Mattias

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards