Alla inlägg den 14 november 2008

Av Mattias Pettersson - 14 november 2008 14:02

Han var virtuellt otrogen – då skiljde hon sig

Brittiska Amy Taylor kom på sin man med att ha sex med en annan kvinna – i dataspelet Second Life.

Då begärde hon skilsmässa.

– Enligt mig så är det otrohet, säger hon.

Det var internet som sammanförde brittiska Amy Taylor och David Pollard. De möttes i ett chattrum 2003, blev kära och gifte sig så småningom. Men det var också nätet som fick dem att separera. Båda gillade dataspelet Second life. Och en dag upptäckte Amy Taylor att hennes mans karaktär i spelet, hans så kallade avatar, hade sex med en prostituerad.

– Jag blev så arg och var så sårad. Jag kunde inte tro vad han just gjort.

David Pollard sade att det var Amys fel, eftersom hon inte gett honom tillräckligt med uppmärksamhet.

Hyrde virtuell privatdetektiv

I verkligheten blev paret sams igen. Men i den virtuella världen hyrde Amy Taylor en privatdetektiv. Och snart upptäckte hon maken i ännu en komprometterande situation. Enligt Amy Taylor hade han cybersex med en annan kvinnlig spelare i Second Life

– Jag kom på honom när han gosade med en kvinna på en soffa, i spelet. Det såg verkligen ömt ut.

När Amy Taylor började storgråta erkände David Pollard att han pratat med en kvinnlig spelare i Amerika, i en eller två veckor.

– Han sade att vårt äktenskap var över, att han inte älskade mig längre och att vi aldrig borde ha gift oss, säger hon till Daily mail.

Mötte ny man på nätet

Nästa dag begärde Amy Taylor skilsmässa från den man hon varit gift med i tre år. Idag har hon en ny man – som hon mötte i internetspelet World of Warcraft.


Okej, lite lamt att kopiera och bara lägga upp. Men jag surfar en del på nätet och trots allt så ser man ibland roliga/intressanta artiklar.

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards