Alla inlägg den 13 november 2008

Av Mattias Pettersson - 13 november 2008 20:21

Till och börja med har examensarbetet satt igång och jag och han som jag ska skriva med har haft svårt att spetsa till frågeställningarna. Jag hade en idé och ett färdigt förslag till honom idag när vi träffade, ett förslag jag var sugen på men han nobbade.

Det följde sedan en timmes hopplöshet och svårigheter att hitta något bra, til slut så kom vi överrens om att utreda hur lärare anser sig jobba för att höja studenternas inre motivation till matte.

Innebandyträning idag, Svea stod som vanligt som segrare den här gången förstärkt av Andreas och Joel.


Annars intressant och överraskande, Mark Begich leder just nu över Ted Stevens i senatsvalet i Alaska. Vilket är överraskande då Stevens haft ledningen hela tiden. Men det verkar som poströsterna och de tidigare rösterna har vänt valet till Begich fördel. (Ni kan klaga på att jag skriver om detta, men betänk då hur mycket bilder Magnus har på sin blogg, hur mycket ekonomi Linus skriver om, hur mycket politik Eric skriver om, jag försöker trots allt variera mig)

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards