Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Mattias Pettersson - 26 oktober 2008 18:12

Eric har i dagarna blivit något av en apbergetkändis då han i några dagar figurerat på apbergets förstasidan kyssandes Samuel. Många oroliga unga pojkar har sett bilden och vädrat sina farhågor om att det är bögar på bilden. Eric funderar lite vad han kommer få för image p.g.a denna publicitet, men allt som ofta är all publicitet bra publicitet.

Från väntat håll har han däremot fått stöd, en femton-årig tjej har kommenterat bilden som "gulligt". Vid lite bakgrundskoll har det visat sig att hon är med i grupperna "hbt-vänner" och "hata svin". En framtida radikal queerfeminist spekulerar Eric och är inte helt övertygad om att hennes stöd är positivt.

Jag har ansökt om att gå med i gruppen "hata svin", med motiveringen "Jag hatar hockeykillar". Kommer jag in i grupp väntar jag mig komma in i en hel värld med svin som avslöjas och härligt ogrundade förtal.

Håll era tummar för att jag blir accepterad i deras krets...

Dagens citat: Han är min favorit (En gammal klasskamrat när hon visade bilder på sina barn)

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards