Alla inlägg den 25 april 2009

Av Mattias Pettersson - 25 april 2009 20:38

Min sista heldag i sydamerika idag lorda ! Kanns bara bra inget sug efter att stanna langre alls energin har gatt ur ! Ska bli kung att veta hur saker fungerar igen!  Saknar kompisar ocksa !


Har borjat couchsurfa sen 1 manad tillbaka ! Jag sov hos en snubbefor forsta gangen, d har i venezuela i onsdas, rik var han (hans foraldrar). Sjukligt kungligt. Han kunde staden perfekt, presenterade mig for massa folk, spanade brudar pa hans universitet, hangde, betalde inget for sangen, inte ens soffa var d! !

Bortskamd fran 3 dagar med han anlande ja i caracas i morse utan att ha kollat upp saker innan. Javla letande efter hostel, svindyrt, idioter i reception, inga ovriga backpackers synliga. (Anlande 5 i morse) Snylt sovit i ett rum, dar ingen va i i hostellet ja till slut hittade. Incheckningen ar magiskt nog 5, 6 pa eftermiddagen. Hur nu d e mojligt? Sen sov ja pa en metallbank pa terracen !


Satt och laste min uppdragslista som magiskt nog inte ar bortslarvad eller trasig annu ! Jaaaaaa. Hmmmm. Finns saker som kan goras ikvall ! Ma gudarna ge mig energi. ja e for lat sj.


Ska ringa en couchsurfbrud snart. kan hon kanske ta mig ut ikvall. kanske uppfylla nara uppdrag. hihi- CIIIIIIIIIAAAAAO. !



Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards