Alla inlägg den 16 december 2008

Av Mattias Pettersson - 16 december 2008 12:53

Som sagt så har jag fått jobb i vår på Sigtunaskolan humanistiska läroverktet som matematiklärare. Det känns väldigt spännande och inspirerande att jobba på en så välrenomerad skola och jag kommer jobba stenhårt för att göra ett bra jobb.

Jag kan givetvis inte skapa kontroverser via min blogg då, det skulle kunna skada mitt anseende. Men jag ska försöka att skriva i en lite snabbare takt än vad jag gör nu. Just nu tar examensarbetet upp mycket av mina tankar (det borde även ta upp mer av min tid).

Jag kan iaf säga så här, det sägs att killar skulle vara svin, även jag, har hört de orden (ironiskt?) dryftas om mig. Men värst måste ändå tjejer vara? Något mer svårläst, märkligt och schizofrent kön kan inte finnas?

Skärpning tjejer, ni håller på att förvandla en av de fina killarna till en cynisk bitter man!


Bilden “http://www.sr.se/gotland/gotlandrunt/images/PB010468.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

bilden föreställer en sugga

Presentation

Omröstning

Är Tom Kaulitz en dålig förebild?
 Ja
 Nej
 Nej, fast synd på matematiken bara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards